UPDATE -czas na ITB

jest ona w kolorze zgnitej zieleni. Na drugi dzień po oględzinach wszystkich bebechów które znalazłem w piwnicy zrodził sie pomysł budowy "szesnastki" i wstawienie jej w bude znitka.

Projekt otrzymał nazwe zgnitego maderfakera - by CZACHA

przedstawiam kilka modów które zostały zrobione:

- głowica 2.0 16v po pełnym portingu

- sportowe wałki schrick

- wyważony układ korbowo-tłokowy

- sterowanie silnika MEGASQUIRT

- kolektor wydechowy 4-2-1

- układ dolotowy ITB JenveY

- wtryskiwacze 440cc

- skrzynia biegów 2Y

- układ wydechowy 63.5mm

 

kilka spy fotosów:

 

czas na układ wydechowy

 

 

 

 

 

 

 

Podczas pierwszego pomiaru uzyskałem 185km /220nm  troche mało jak dla mnie, czuje niesmak spowodowany nagłym spadkiem momentu obrotowego powyzej 6500 rpm ,  lekarstwo niebawem zostanie zamontowane i pozniej  drugie strojenie ecu z algorytmem Speed Density. Poprzednie ustawiania (Alpha-N) wykorzystywały tylko TPS i map sensor jako korekcje barometryczną.

 

teraz cos nowego - kontroler WIDEBAND AFR  - bedzie współpracował z megasquirtem

 

mała poprawka dolotu

 

 

na setupie jak powyzej usyskano 200km i 212nm

 

 

c.d. nastąpił ...

ITB 45mm

regulator ciśnienia paliwa weber

wtryskiwacze 315cc

 

wykres zamieścimy w późniejszym czasie  - sami jesteśmy ciekawi.....

 

Copyright © 2017 digitun. All Right Reserved.
Powered By Joomla Perfect