Projekt nie jest zakończony i zapewne szybko nie będzie bo jak  mówią chłopaki z KTT - " końca nie ma nigdy "

 

 

po pewnym czasie na samochodzie zawitały nowe obręcze

następnie mała przymiarka silnika a raczej bloku z głowicą

pasuje idealnie, ale nie do końca bo ponizej mały "zonk"

kolektor który miał pasować okazało się że jest do silnika poprzecznego....

trudno - powiedziałem - zrobimy kolektor z nierdzewki...

wyszedł całkiem ładny... 

 

pierwsze testy ECU z większą przepustnicą

wyważony wał i blok po rozwiercie

jak widać powyżej za silna iskrę odpowiedzialne są cewki z VW 1.8T

w głowicy siedzą "ostre wałki" sportowe od Schrick'a , które pozwalają zakręcić do 7600RPM

więcej niepozwala wał o wykornieniu 92,8mm, oczywiście głowica jest odpowiednio

przygotowana na takie obroty a nawet i dużo większe - silniejsze sprężyny zaworowe,

wieksze zawory, sportowe "szklanki"

teraz czas na foto silnika w samochodzie, po dorobieniu nowych łap silnik siedzi 

na swoim miejscu

kolektor ssący pochodzi z audi S4 - zostało  skrócony , przepustnica elektroniczna z audi 2.8 30v

 

i teraz troche fotek pracujacego już silnika w fazie I 

 

C.D.N....

 

Copyright © 2017 digitun. All Right Reserved.
Powered By Joomla Perfect