STAGE III - 2014

{youtube}h04BX4nlYLY{/youtube}

{youtube}r8ZtL0tQ8pM{/youtube}

 

 


wtryskiwacze 2200cc

turbosprezarka PT6766

E85

 

 

 

STAGE I

rok 2010 - Naszym zadaniem była modyfikacja elektroniki oraz programu sterującego silnikiem

Modyfikacje poprzenich właścicieli oraz obecnego :

- korbowody Pauter
- tloki Ross-a
- turbospręzarka Garrett GT30R-WG- ar 63
- kolektor wydechowy ATP
- wtryski RC 750 cc
- duzy FMIC i caly dolot z nierdzewki plus zlaczki SAMCO
- wydech 3" downpipe 3" z nierdzewki by MG Motorsport
- sprzęgło SACHS Racing
- MBC Forge
- Blow off GREDDY
- wskazniki GREDDY z pamięcia i alarmem EGT oraz Boost
- pompa Walbro
- w skrzyni jest zamontowana szpera QUAIFE'a!
- zmiana glowicy na glowice z duzymi kanalami AEB
- inne walki rozrzadu z silnika wolnossacego ADR
- zmieniony i wypolerowany kolektor ssacy na AGU
- zawieszenie gwintowane K&W inox line
- poliuretany w przednim zawieszeniu - Superflex
- zaciski hamulcowe przód Brembo z Porsche Boxter + przewody w stalowym oplocie
- obrecze 19" OZ Ultraleggera + opony Yokohama S-Drive

Plany :

- zmiana zaworow,sprezyn i podkladek na wieksze i mocniejsze
- przerobienie dolotu do sprezarki i adaptacja pod jeszcze wieksza obudowe przeplywomierza
- zmniejszenie temperatury w kolektorze ssacym - przekladka termiczna
- zmiana kolektoru wydechowego z zeliwnego na "barana"

 

STAGE II - AKTUALIZACJA:

- - Korbowody Pauter

- - Tloki Wossner

- - Wal korbowy z 2,0 TFSI

- - Szpilki mocujace wal ARP

- - Szpilki mocujace glowice ARP

- - Turbosprezarka Garrett GT 35 A/R 0,63

- - WG TIAL

- - Inne zawory, sprezyny ,talerzyki ?SUPERTECH

- - Porting glowicy plus montaz nadwymiarowych zaworow by BORYS - VRSERVICE

- - Kolektor wydechowy ? rurowy (baran) by Patryk(DIGITUN)

- - Modyfikacja kolektora ssacego z AGU by Patryk(DIGITUN)

- - Przepustnica z silnika 2,7 BIT

- - Duzy zmodyfikowany FMIC plus wyspawanie calego nowego dolotu by MARK

- - Nowy 3? uklad wydechowy na dwoch przelotach

- - Zmodyfikowany docisk SACHS Racing plus tarcza na 4-ch klockach

- - Sztywne kolo zamachowe 240mm

- - Boost control APEXI AVC-R

- - Blow off TIAL

- - Pompa paliwa Bosch 044 plus Walbro 255 w zbiorniku

- - Wtryski 1000cc

- - Inna listwa paliwowa plus przewody w stalowym oplocie

- - Przekladka termoizolacyjna

- - Duzy filtr stozkowy K&N

- - Podlaczenie APEXI , pompy paliwowej ,wystrojoenie samochodu bez MAF by GTO

2.0 bar boost

2.2 bar boost

 

 

{youtube}CZ3VH1liWew{/youtube}

{youtube}w3xf3PYNjwo{/youtube}

 

STAGE III

- Plyta usztywniajaca blok 15mm

- Wtryskiwacze 1700cc odporne  na dzialanie E85

- Dodatkowy zbiornik paliwa pod maska plud 2 x 044 BOSCH

- Jeszcze wydajniejsza listwa paliwowa

- Hybrydowa sprezarka Garrett-a GT40/35

- Wydajnieszy uklad wydechowy 89mm

- Costumowy kolektor ssacy na "trabkach" by VR SERVICE

- Jeszcze wieksza przepustnica R32

- WG Tial 44mm

- Kolo na wal stabilizujace wibracje do 9000rpm FLUIDAMPER

- Aluminiowe kolka na alternator i pompe wspomagania

- Regulator cisnienia paliwa AEROMOTIVE

- Dodatkowy filtr paliwa AEROMOTIVE

- Uklad paliwowy na wezach teflonowych w oplocie stalowym

 

C.D.N ......

 

Dotarla nowa , jeszcze wydajniesza sprezarka Precision pt 6766

 

 

Copyright © 2017 digitun. All Right Reserved.
Powered By Joomla Perfect