STAGE 1 - Modyfikacje:

- kute tłoki WOSSNER
- kute korbowody PEC
- zawory ssące/wydechowe +1mm SUPERTECH
- wałki od wolnossaka ADR
- pompa paliwa WALBRO 255
- wtryski SIEMENS 630cc
- świece DENSO IK24 ( 2 stopnie zimniejsze)
- sprzęgło organiczne z wzmocnionym dociskiem by p.RADZIKOWSKI
- turbo FP WHITE z EVO IX (zmieniony wirnik kompr w stosunku do seryjnej)
- kolektor wydechowy TWINSCROLL by "PRZEMO-CAR" notworthy
- wydech 3" na dwóch tłumikach by "PRZEMO-CAR"
- FMIC (chińczyk) + orurowanie by "PRZEMO-CAR"
- MAF 3" od VR6 z wkładem AEB
- Filtr powietrza grzybek CUSTOM :P
- DV FORGE 007
- EBC GREDDY PROFEC B II
- heble przód, tarcze TEXTAR PRO 312mm + klocki OMP R&S
- heble tył, tarcze BREMBO + klocki OMP R&S
- przewody w stalowym oplocie HEL (przód/tył)
- płyn hamulcowy MOTUL RBF 660
- zegarki BOOST, EGT, Ciśnienie oleju AUTOGAUGE SM PEAK



STAGE 2

Zmiany w stosunku do STAGE 1:
- mocniejsze sprezynki zaworowe
- nowe sprzeglo 240mm + jednomas
- ECU ME7
- przeplywka S3
- cewki od TFSI



Turbo fajnie sie sprawuje, przy 2400rpm jest 0,5ar przy 3000rpm 1bar.
Na starym setupie auto jechalo tak: http://www.youtube.com/wa...player_embedded

Jakies tam fotki: http://picasaweb.google.c...eat=directlink#

To chyba nie bedzie ostatnie slowo tego setupu ale to juz wyjdzie w praniu ;-)
Pomiar bedzie tez na innej hamowni...

Maly update po naprawie przeze mnie nieszczelnosci :mrgreen:


1,65bar

 

 

VIDEO..

{youtube}_GvNazqdJIs{/youtube}

{youtube}PRGQyHXkFsA{/youtube}



Copyright © 2017 digitun. All Right Reserved.
Powered By Joomla Perfect