MODEL: mk4 3D GTI

SILNIK: 1.8T ARZ

MOC: 150KM w serii, obecnie 333KM, 415Nm

KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z

Powiększ (rzeczywiste wymiary: 951 x 553)Obrazek



MODY POD MASKĄ

obecny setup to : turbosprężarka TD05 z Mitsubishi Lancer Evo X ,wałki ADR, BOV Forge Motosport,wtryski 440cc , 4-barowy regulator ciśnienia paliwa, kolektor wydechowy DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przepływka 3",filtr Fujita, dolot DIGITUN, turbo inlet pipe DIGITUN, Valvoline R1 10W60,świece Bosch F5DPOR, Oil catch tank F1Z,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, tłumik końcowy na zamówienie, końcówka wydechu dyskretna. . Zestrojony przez Digitun.PL .


Zakupione auto legitymowało się mocą 194PS, chip był robiony w Niemczech. Ta moc na chwilę wystarczyła i zapadła decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Udało mi się zakupić hybrydę z wirnikami RS6. Montaż nowego turbo wymusił także instalację FMIC, wtrysków 380cc, zmianę dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowało się mocą 280KM.

Ciągle było mało , nadszedł czas na ATP GTRS Eliminator - tu było ~313KM. Ale że ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszedł czas na :


Turbo z Evo X:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ładowanie...


tytanowe wirniki , twinscroll. Idealne do dupowoza...





ZAWIESZENIE

Auto przyjechało na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarczało, ale po wsadzeniu większej suszarki , podczas przyspieszania z autem działy się dziwne rzeczy. Nadszedł czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skręcony praktycznie na max. W utrzymaniu trakcji pomaga także rozpórka NEUSPEED. Większa gleba wymusiła montaż stabilizatora przedniego firmy FK oraz łączników stabilizatora FK - seryjny tarł o półośki.

Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP

UKLAD HAMULCOWY

Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm.

KOŁA

Cargraphic 8,5x18" 9,5x18" 205/40/18 , 215/40/18

BBS CH 8,5x18" , Pirelli Pzero Nero 215/40/18

NADWOZIE OEM+

- karbonowa maska,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczek GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej. Obecnie jest zachowana symetria.

WNĘTRZE

- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- wskażnik egt , boost, ciśnienie i temperatura oleju AUTOGAUGE SMOKE BLUE,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- rygle Wolfsburg Edition,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge, pomalowany w czarny mat.


AUDIO

W zasadzie brak :) Brzęczy raz za czas jakiś tam KENWOOD poprzez głośniki PYLE.


Wrażenia z jazdy są bezcenne :-D






FOTKI


Koniec sezonu 2012 :




Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek


2012 :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przymiarka Cargraphic 8,5x18 i 9x18 :


Obrazek
Ładowanie...
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Copyright © 2017 digitun. All Right Reserved.
Powered By Joomla Perfect